post@collagenprolenk.no - Haakon VII`s gate 12, 7041 Trondheim
0 kr0.00

Handlevogn

Du har ingen produkter i handlekurven.

Se handlekurv Trygg betaling

Betaling og leveringsbetingelser

Pris

Prisene er oppgitt i norske kroner (NOK) og er inklusive mva.
Du velger selv fraktalternativ og kostnadene ved frakt ser du ved bestilling.

Det er fri frakt ved ordre over kr 500,-
Dvs. at handler du for over kr. 500,- inkl. mva så spanderer vi frakten. Dette gjelder leveranser inntil 35 kg.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.

Betalingsmetoder
Helsekost i markedet for kjæledyr og eiere forhandles av Taram AS og Tropehagen.no.
Tropehagen.no tilbyr betaling via Klarna, Vipps og Paypal. Betalingstjenester du kan velge mellom er faktura, delbetaling, kortbetaling.
Dersom de ovennevnte ikke passer for deg er det mulig med direkte bankoverføring (betal ordren i din nettbank).
Du mottar da en faktura på mail som du manuelt betaler i din nettbank og sender oss kvittering på betalingen. Når vi har mottatt betalingen på vår konto behandler vi din bestilling. NB! viktig at du følger opp dette da manuell betaling via nettbank ikke fanges opp automatisk av våre systemer.

Betaling via Klarna sine løsninger er et forhold mellom Kunde og Klarna, som vi i Tropehagen ikke er involvert i, og heller ikke informert om fra Klarna.

Vi mottar ingen informasjon fra Klarna, og oppbevarer derfor heller ingen opplysninger om deg som kunde.

Klarna telefonsupport: 21018991, åpent mellom 0800-1700 på hverdager.
Mer informasjon om Klarna: https://www.klarna.com/no/kundeservice/.

Kortbetaling
Når du betaler med bank (deber) eller kredittkort kort hos tropehagen.no blir betalingen behandlet av Klarna, PayPal eller den du velger ved betaling. Alle betalingsløsninger hos oss er en sikker elektronisk betalingsløsninger for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Ved bestilling oppgis kortnummer, utløpsdato og CVC-kode (tresifret tall i signaturfeltet på baksiden av kortet).

Tilbakebetaling
Tropehagen refunderer pengene innen 30 dager etter at avtale om tilbakebetaling ble inngått.

Leveranse
Du kan velge mellom flere ulike leveransemetoder på tropehagen.no. Vi sender primært våre bestillinger via PostNord dersom du ikke velger noe annet og vi leverer varer over hele Norge. Vi sender våre bestillinger innen 24 timer om varen er på lager (hverdager) og leveringstid er 1-6 virkedager fra mottatt ordre. Varsel sendes pr. mail dersom varen ikke er på lager og om forventet levering overstiger 6 dager.

Pakker under 2kg og mål under 45x30x20cm leveres som MyPack home small og blir levert på døren.

MyPack, hentepakke i butikk.
Gjelder pakker over 2kg (og mål: 45x30x20cm) Koster 75,- Pakken må ikke overstige fraktvekt på 35Kg. Overstiger din ordre dette vil vi kontakte deg pr. mail og eller tlf. for å avtale alternative fraktmetoder. Levers til ditt nærmeste PostNord utleveringssted.

Hjemlevering bil (MyPack Home)
Koster 200,- og levers til din ytterdør/bygnings utgangsdør. Må ikke overstige fraktvekt på 35kg eller de fraktmål bestemt av transportøren. Overstiger din ordre dette vil vi kontakte deg pr. mail og eller tlf. for å avtale alternative fraktmetoder.

Hjemlevering Postkasse/pose på døra (MyPack Home small)

Hente i butikk
Bestill varene i nettbutikken og hent gratis i vår butikk på Lade i Trondheim.

Budbil Trondheim og omegn
I Trondheim og Omegn tilbyr vi budbil i tillegg til ovennevnte hjemleveringsalternativer
Nå under Korona pandemien, gratis ved bestilling over kr. 1000,-
(ønsker du å leie vår bil å kjøre hjem større varer selv, eller ønsker hjemkjøring med budbil på på bestillinger under kr. 1000,- . sende oss en melding på “Chatteboblen på denne siden, Facebook/messenger eller mail nettbutikk@tropehagen.no)

Uavhentet pakker
Pakker som ikke hentes ut av kunden, blir belastet med faktiske portokostnader tur og retur, etter transportørens satser. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekte leveringsopplysninger som navn, adresse og tlf. Pakker/gods som nektes mottatt regnes som uavhentet og behandles på samme måte.

Risiko ved transport
Vi står for transportrisikoen fra lageret vårt til deg (det vil si ødelagt eller bortkommet vare). Du står for risikoen ved en eventuell retur til oss.
Retursendinger sendt til oss som oppkrav blir ikke hentet ut av oss.

Feil/mangler på vare
Har du mottatt feilsendt vare kan du kreve omlevering, prisavslag, eller heve kjøpet. Dette må skje innen angrefristen på 14 dager utløper. I slike tilfeller vil vi tilbakebetale for evt. returporto. Ta kontakt med oss på E-post: post@collagenprolenk.no eller Telefon: 98 29 71 21

Klager
Eventuelle uforutsette feil eller mangler ved produkter/varer levert fra oss meldes innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Ved reklamasjon dekker vi returkostnadene. Unntak fra denne regelen er hvis bytting er umulig eller vil medføre store kostnader for oss. Ta kontakt på E-post: post@collagenprolenk.no eller Telefon: 98 29 71 21

Transportskade
Har du mottatt en skadet forsendelse må dette rapporteres til transportør innen 4 timer etter mottakelse. Og i tillegg direkte til oss. E-post: post@collagenprolenk.no eller Telefon: 98 29 71 21

Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi sende varene vi har på lager og ettersende eller kreditere manglende vare(r), eventuelt slette bestillingen hvis vi ikke kan levere noen av varene.

Angrerett
I henhold til angrerettloven (lov om opplysningsplikt og angrerett) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager.

Hvordan angrer jeg kjøpet og bytter en vare?
For å kunne bruke angreretten må du underrette oss. Angrer du kjøp av en vare kjøpt i nettbutikken må du ta kontakt med oss og få sendt angrerettskjema som må fylles ut.

Adresse for retur:
Tropehagen.no
Haakon VII’s gate 12
7041 Trondheim
Telefon: 98 29 71 21
Epost: post@collagenprolenk.no
på en tydelig måte om din beslutning om å gå fra avtalen. (f.eks. i et brev, epost)

Når angreretten benyttes
Dersom du ønsker å returnere dine varer, skal vi tilbakebetale betalingen vi har mottatt fra deg med samme betalingsmetode som du benyttet ved den opprinnelige transaksjonen.

Kostnader ved å returnere varene bærer du som kjøper. Du er ansvarlig for eventuell reduksjon av varens verdi.

Vi vil holde tilbake tilbakebetalingen til vi har fått varen i retur. Du må levere den tilbake eller sende varen uten unødvendig opphold, og i alle tilfeller senest 14 dager etter den dagen du underrettet oss om at du vil angre kjøpet. Fristen er overholdt dersom du sender tilbake varene før fristen på 14 dager er utløpt.

Varer som ikke kan returneres
Om varen er brukt, original emballasjen er skadet eller om varen mangler medfølgende lapper, manualer, bruksanvisninger etc. godkjennes ikke returen og vi sender varen tilbake til deg.

Konfliktløsning
Vi ønsker ingen konflikter!
Er du misfornøyd lytter vi til deg og vi ønsker å løse eventuelle tvister i minnelighet, uansett hva problemet måtte være. Vi er avhengig av kunder som er fornøyd med oss år etter år – så vi strekker oss langt for at alle våre kunder skal få det de forventer. Dersom dette ikke lykkes, kan du som kjøper ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.
Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Har du fremdeles spørsmål om retur og bytte? Ta vennligst kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg så fort vi kan!

Kundeservice har åpent hverdager mellom 10.00 – 16.00
Det er ofte raskest å kontakte oss via Facebook/Messenger eller “snakkeboblen” nede i venstre hjørne på denne siden. Her kan du også legge igjen din mailadresse.
Epost: post@collagenprolenk.no
Telefon: 98 29 71 21